Jumaat, 18 Mac 2011

Sorang sorang kat rumah

Salam dari gua u allz...

waduh, gua duduk sorang2 dekat rumah ni. Kalau tahu keluarga gua pergi jalan jalan ke Melaka hari ini gua dengan selamba badak balik awal sikit tadi. huhuhuhuhu. Nasib adik kepada kakak ipar gua ada temankan gua. Takde la gua nak takut apa2 kalau dengar bunyi pelik kat luar tu....Hahahaha gua main main je. Gua nak takut apa? Gua tidor mati. Mana nak dengar..

Tadi masa gua kat tempat kerja, big boss puas hati ngan kerja gua. Terima kasih gua ucapkan kepada abang teknikal yang selalu gua duk ikut sebab gua ni cuma praktikal trainee jer, dia dah 10 tahun keje kat situ. Jadi segala ilmu gua harus korek2 sedalam dalamnya dari dia.

Apa apa pun gua harap projek pump jalan lancar nanti. Gua harap segala perkiraan gua cukup. Jangan kurang sudah, naya je gua kene marah dengan bigboss nanti...huhuuhuh

OKlah adios, amigos...

p/s: esok nak pi tm, nak tanya pasal telepon gua bila nak masuk. Gua dah takleh hidup dengan internet lembab ni.

p/p/s: Anep, elok ko join jnj, bulan 6 projek besar jalan, banyak kerja.... for sure ko kene balik lewat malam....

Tiada ulasan: