Jumaat, 18 Mac 2011

Dah hampir separuh.

Salam dari gua u allz...

Sedar tak sedar gua dah menjalani latihan praktikal hampir separuh abad semester dah. Huhuhu Laju jugak masa berjalan. Tengok2 dah 12 minggu gua berada di johnson&johnson, tempat gua menghabiskan masa selama 1 semester untuk latihan industri aje.

Tak lama lagi datanglah pula guru aka supervisor gua dari ump untuk menilai pretasi gua seterusnya memberi sebahagian markah daripada markah keseluruhan LI. Gua harap gua dapat buat yang terbaik masa itu nanti.

Mungkin gua akan sibuk bila ada pertukaran sesuatu di jnj nanti. rasanya hujung bulan 6 dan 7. Waktu tu gua dah habis LI tapi diorang akan pertimbangkan gua punya kerjaya boleh diteruskan. Tapi gua kata untuk 6 bulan boleh la sebab gua nak sambung master nanti.

Sebut pasal master, gua tengah berfikir apa tajuk sesuai untuk gua buat research. Gua pening memikirkan tajuk yang di research sebab gua takde idea langsung. Apa apa pun gua akan pergi balik UMP untuk borak borak dengan kawan kawan gua dan lecturer gua pasal master ini.

OK la, gua chow dulu. Adios amigos...

Tiada ulasan: