Isnin, 21 Mac 2011

Lama tak makan benda ni.

Salam dari gua u allz...

Gua dah lama tak pekena benda ni. Dulu masa gua kecik kecik adalah dalam darjah 3 ke 4, mak gua selalu beli. Kat pasar malam isnin, khamis dan jumaat. Biasanya beli rm2 dah cukup makan satu keluarga. Hebat gila, rm2 je cukup makan untuk satu keluarga!!!...

Sampai la gua duduk kat UMP, gua nampak lah benda ni dekat pasar gambang tu.... Tapi dia tak lah sama seperti tempat gua punya jadi gua sekadar lalu je la depan tu sebab kalau gua beli pun gerenti gua menyumpah nyumpah pastuh... Baik takyah beli.

Gua ingat benda tu dah takde sebab lama tu gua tak rasa... Adalah dalam 10 tahun.... Last minggu lepas kakak gua beli dan minggu ni pun kakak gua beli.... wah seronok gila gua. Sebenar benda yang gua nak ini adalah rojak buah. Rojak ni bukan sebarang rojak sebab rojak ini akan dibuat fresh dengan menggunakan bahan seperti cili api, kacang tumbuk, kicap, petis dan sebagainya. Pastu gaul2 dan masukkan buah.... Sebab itu dianya memang fresh dari ladang....

Kat pasar ni memang makcik ni je yang jual rojak buah style camni. Memang sedap la.... Minggu depan gua nak beli sendiri. Balik jer keje gua singgah kat pasar malam tu...

cerita gua sampai sini jer...Adios amigos...

Tiada ulasan: