Selasa, 15 Mac 2011

Melawat kawan2 gua...

Salam dari gua u allz...

Jumaat lepas, Gua dengan moto gua, ninja-kechik pergi ke negeri atas angin pantai timur iaitu tempat gua belajar. Tujuan gua adalah untuk melihat perkembangan anak2 gua[Hahahaha gua ni papa unofficial dorang] sambil melihat komputer sarjan hassan dan melihat apa2 dasar yang pak najib akan sampaikan pada keesokkan harinya. [yakni hari sabtu, bukan dengar pun.... gua cuma nak makan free jer...]

Dalam idup gua yang hampir 23 tahun, inilah pertama kali gua ride sorang kenegeri orang. Dah la tu, ujan plak dari pangi bawak ke malam. Memang gua redah jer sebab rindu punya pasal dengan kawan kawan gua. Kurang nasib baik gak nasib gua sebab terpaksa bersejuk dan berbasahan pada tempoh hari.


Last last gua sampai pukul 12 lebih.. Dekat dekat pukul satu jugak la. Mulanya gua cuak gak nak masuk. Yelah gua dah tak duduk kat situ dan balik plak tengah tengah malam. Nasib gua seorang, kalau la ada awek kat belakang tu, memang kena tahan gua kat situ... Hahahaha... Gua selamba jer masuk sebab pakgad duduk dan tengok jer. Mana mungkin dengan moto gua tu, gua boleh disamakan dengan perompak atau pencuri....hahahah

Gua duduk kat bilik anep, kawan gua yang gua suruh dia apply kat tempat gua praktikal sekarang ni. Nanti takdelah gua boring sangat...

Sabtu tu gua dengarlah sikit apa najib cakap dan seterusnya gua pun penuhkan perut gua dengan nasi yang terhidang dalam buffet tu semua...Petang tu gua keluar dengan zaim dan budak budak yang lain. Mulanya zaim nak tunggu Nuar yang kononnya datang dihantar oleh kawan dia tapi last2 dia terpaksa menunggu kawanya selesaikan urusannya kat rumah makciknya di termeloh. jadi gua berlima keluar ke kuantan berjalan jalan sambil makan angin...

Malam tu gua belanja mereka semua ayam goreng kentaki, dengan gaji gua yang beberapa kerat tu...hahahah Takpe la yang penting gua ingat mereka... Gua pun selalu belanja mereka seperti buat bee hon sup, nasi ayam, nasi lemak dan sebagainya.

Oklah, gua rasa itu je kot. walaupun ada lagi tapi gua cerita lain kali...

Gua blah dulu.. babai..

3 ulasan:

mi@z berkata...

1st! zaim tu hensem x? nk kenal leh x?

zicron21ck berkata...

ngade ngade ar ngan aku....hahahah

mi@z berkata...

hahahaa..