Isnin, 14 Mac 2011

Blog gua yang baru.

Salam u allz...

Hahaha, gua nak buat satu blog yang tidak ikut bahasa stended gua, memang bahasa pasar+sms+bm+bi...

Blog ini akan gua cerita semua tentang gua, serba serbi kehidupan gua dan juga rahsia rahsia gua. Tapi bukan semua rahsia gua boleh bagi. Bahaya kepada diri gua dan negara. Tapi apa apa pun gua rasa macam takde rahsia jer yang gua nak sampai kan kepada u allz.

Harapan gua agar blog ini gua bangunkan bersama blog beretika gua iaitu kibotnmos.com. Inilah satu satunya blog gua yang beretika, menjaga tata kata(Kecuali gua ambik orang punya...). Gua rasa kesalahan ayat atau kecampuran ayat dalam tu sangat la kecil. Sekitar 1 % kot... Biasalah gua peminat bahasa melayu tegar. Henpon gua pun dalam BM....heheheh

OK lah. Nanti gua sambung cerita yang lain. Banyak ni gua simpan nak bagi tahu kat semua orang...

Gua blah dulu...

Tiada ulasan: